سرویس های (نقطه به نقطه)PTP، (نقطه به چند نقطه) PTMP

معرفی سرویس/محصول :

ارتباط نقطه به نقطه(PTP )

شركت مخابرات قادر است بين دو نقطه مورد درخواست ( در داخل استان) از طريق مودمهايDSL از محل سايت A مشتری تا نزديکترين مرکز مخابراتی، پس از گذر از مرکز مخابراتی سايت B به نقطه انتهايی مشتری در سايت B ارتباط مورد نظر را برقرار نمايد.

ارتباط نقطه به چند نقطه   PTMP

سرويس PTMP  داخل استانی يك سرويس تعميم يافته PTP است. در اين سرويس بنا به درخواست مشتري ارتباط بين يك نقطه مركزي با چند نقطه به صورت يك به چند برقرار مي‌گردد. اين سرويس مخصوص مشترياني است كه دارای  يك سايت مركزي( Data Center ) بوده و نياز مند برقراری ارتباط با سایت های ديگر هستند. در این نوع خدمت، پهنای باند در سایت مرکزی معادل مجموع پهنای  باند در نقاط مقصد بوده و در صورتيکه این پهنای باند کمتر از 2 مگا بیت باشد کليه ارتباطات بصورت Channelized   توسط يک پورت و يک زوج سيم به سايت مرکزی مشتری منتقل می گردد. در صورتیکه پهنای باند مورد نیاز متقاضی در نقطه مرکزی بیش از 4 مگا بیت باشد ارتباط از مرکز مخابراتی تا سایت مذکور بر روی بستر فیبر برقرار می گردد و با توجه به پورت رزرو شده در مرکز آبونه، متقاضی می بایست تجهیزات مبدل مورد نیاز بستر فیبر را تهیه نماید.

کاربری سرویس/محصول
سرويس PTP، PTMP: ارائه سرويس به صورت شبکه مجازی اختصاصي لايه دو بستر ارتباطی ايمن جهت ايجاد سيستم های مکانيزه داخلی سازمانها و شرکت ها در سطح کشور به صورت داخل استانی، مانند سيستم های اتوماسيون اداری و سيستم های ويدئو کنفرانس
نحوه اخذ سرویس/محصول
    1. متقاضي درخواست این سرويس در صورت نداشتن نام کاربری و رمز عبور "سامانه امور مشترکين ديتا" مي بايست به سامانه ثبت نام مراجعه و با وارد شدن به ثبت متقاضي جديد، مشخصات اوليه خود را ثبت نمايد و سپس نماينده فني متقاضي با در دست داشتن معرفي نامه کتبي جهت دريافت نام کاربری و رمز عبور به نشاني شیراز – خیابان قصردشت – نبش خيابان ولي عصر(عج) – ساختمان مرکزي شرکت مخابرات منطقه فارس – طبقه دوم – راهرو 4 – اتاق 234 مراجعه نمايند.
    2. متقاضي با واردکردن نام کاربری و کلمه عبور در سامانه امور مشترکین دیتامي تواند درخواست سرويس را ثبت نمايد.
    3. بررسي در خصوص امکان واگذاري ارتباط در محل مورد تقاضا از طریق مرکز آبونه مخابراتي مربوطه و همچنين توسط اداره ديتا به لحاظ امکانات پورتي و پهناي باند صورت مي پذيرد.
    4. پس از حصول نتيجه مثبت ، يک نسخه از کارت تقاضا و اشتراک تحويل متقاضي گرديده و متقاضي مي بايست ضمن مطالعه دقيق و تاييد موارد مندرج در اين کارت توسط صاحبان مجاز شرکت / سازمان ، نسبت به پرداخت هزينه هاي اعلام شده معادل 45 روز آبونمان به عنوان پيش پرداخت و هزينه نصب با هماهنگي واحد حسابداري ديتا با شماره تماس 36112517 اقدام نمايد و اصل فيش هاي واريزي را به واحد حسابداري ديتا تحويل نمايد.
    5. متقاضي مي بايست نسبت به تهيه تجهيزات مورد نياز جهت راه اندازي خط با هماهنگي اداره ديتا با شماره تماس 36112754 اقدام نمايد.
    6. پس از تاييد پرداخت هزينه ها توسط واحد حسابداري ديتا، سيم خصوصي داير و راه اندازي سرويس توسط اداره ديتا صورت مي پذيرد.
    7. از تاريخ تحويل خط و امضا صورتجلسه تحويل ارتباط مورد نظر توسط نماينده شرکت مخابرات استان و نماينده شرکت، متقاضي مي بايست نسبت به پرداخت صورتحساب هاي صادره از سوي شرکت مخابرات اقدام نمايد.

شما می توانید برای ثبت نام در “سامانه امور مشترکین دیتا” از روی لینک زیر کلیک و ثبت نام کنید .
برای تبت نام کلیک کنید

مدارک مورد نیاز جهت اخذ سرویس/محصول
تکميل کارت اشتراک و تقاضا
مدارک ثبت شرکت
ارائه روزنامه رسمي در صورتي که بیش از دو سال از تاريخ انتشار آن نگذشته باشد .
اطلاعات تماس ارائه دهنده سرویس/محصول
کارشناس مسوول مشتريان تجاري – تلفن 36112530
کارشناس مشتریان تجاري – تلفن 36112533
کارشناس مشتريان تجاري – تلفن 36112147
محل و زمان مراجعه
خیابان قصردشت، نبش خیابان ولیعصر، ساختمان مرکزی شرکت مخابرات منطقه فارس، طبقه دوم، راهرو 4، اداره فروش تجاری سازمانیروزهای کاری ازشنبه تا چهارشنبه ساعت7:30 لغایت 15:30
هزینه (تعرفه) واگذاری سرویس/محصول و نحوه پرداخت
طبق تعرفه سازمان تنظيم مقررات
شماره تماس واحد حسابداري ديتا : 36112533 و 36112715
محدوده یا دامنه واگذاری سرویس/محصول
مراکز مخابراتي داراي امکانات ديتا در سطح استان (حداکثر فاصله تا مرکز مخابراتي 5 کيلومتر می باشد)